Zákaznické centrum i klientský portál stojí vždy na straně klientů

15.07.2020
Nové funkcionality a přehlednější design Klientského portálu jsou novinky, které připravujeme pro nájemníky skupiny CREAM od poloviny letních prázdnin.

Digitální prostředí 24hodin denně

„Klientský portál jsme spustili loni, Zákaznické centrum na jaře 2019 a jsme rádi, že oba tyto nástroje naši klienti velmi rychle přijali jako hlavní komunikační prostředí,” říká Martina Kouřilová ze Zákaznického centra společnosti CREAM. A proto chceme jeho funkčnost ještě prohloubit, pokračuje Kouřilová. Nově bude mít klient k dispozici online chat, pokud zadá požadavek vůči firmě, na přehledném „semaforu“ uvidí stav jeho řešení, vč. termínů, které jsou ze strany CREAM pevně nastaveny a interně sledovány. Stejně tak i pracovníci Zákaznického centra budu moct jednoduše s klientem rychle komunikovat.

Kvalita na prvním místě

V rámci online prostředí vznikne rovnocenné partnerství mezi nájemníkem a pronajímatelem, vč. zaznamenání historie. Zákaznické centrum stojí na straně klienta, a proto prohlubuje kvalitu poskytovaných služeb. „Zaznamenáváme každou reakci našich klientů, pozitivní a negativní, a každou z nich pravidelně vyhodnocujeme. Chceme budovat vztahy s našimi klienty a vzájemnou důvěru tak, aby i oni měli v nás, Zákaznické centrum, oporu a partnera zároveň a mohli se na nás spolehnout,” doplňuje Kouřilová.

Mohlo by vás zajímat
Zákaznické centrum i klientský portál stojí vždy na straně klientů

Do Baťova areálu ve Zlíně se vrací výroba obuvi, budou tam Vasky

03.05.2021
Původně centrální sklad obuvi, dnes administrativní zázemí společnosti CREAM Real Estate a řady firem, které rozlehlé prostory využívají zejména jako sklady. Budovu s číslem popisným 34 takto dnes využívá například firma ALPINE, Baťa a v blízké budoucnosti nově i zlínský výrobce stylové obuvi Vasky…
Zákaznické centrum i klientský portál stojí vždy na straně klientů

Do nového roku skupina CREAM přeje hlavně zdraví

18.12.2020
S končícím rokem 2020 se uzavírá období, které s sebou přineslo řadu velkých změn i nových výzev v našich osobních i pracovních životech. Chtěli bychom touto cestou vyjádřit poděkování za přízeň, kterou nám v letošním roce věnovali naši klienti. Věříme, že dobře nastavené a fungující obchodní…
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace