Nové funkcionality a přehlednější design Klientského portálu jsou novinky, které připravujeme pro nájemníky skupiny CREAM od poloviny letních prázdnin.
Digitální prostředí 24hodin denně
„Klientský portál jsme spustili loni, Zákaznické centrum na jaře 2019 a jsme rádi, že oba tyto nástroje naši klienti velmi rychle přijali jako hlavní komunikační prostředí,” říká Martina Kouřilová ze Zákaznického centra společnosti CREAM. A proto chceme jeho funkčnost ještě prohloubit, pokračuje Kouřilová. Nově bude mít klient k dispozici online chat, pokud zadá požadavek vůči firmě, na přehledném „semaforu“ uvidí stav jeho řešení, vč. termínů, které jsou ze strany CREAM pevně nastaveny a interně sledovány. Stejně tak i pracovníci Zákaznického centra budu moct jednoduše s klientem rychle komunikovat.
Kvalita na prvním místě
V rámci online prostředí vznikne rovnocenné partnerství mezi nájemníkem a pronajímatelem, vč. zaznamenání historie. Zákaznické centrum stojí na straně klienta, a proto prohlubuje kvalitu poskytovaných služeb.
„Zaznamenáváme každou reakci našich klientů, pozitivní a negativní, a každou z nich pravidelně vyhodnocujeme. Chceme budovat vztahy s našimi klienty a vzájemnou důvěru tak, aby i oni měli v nás, Zákaznické centrum, oporu a partnera zároveň a mohli se na nás spolehnout,” doplňuje Kouřilová.