Zákaznické centrum i klientský portál stojí vždy na straně klientů

15.07.2020
Nové funkcionality a přehlednější design Klientského portálu jsou novinky, které připravujeme pro nájemníky skupiny CREAM od poloviny letních prázdnin.

Digitální prostředí 24hodin denně

„Klientský portál jsme spustili loni, Zákaznické centrum na jaře 2019 a jsme rádi, že oba tyto nástroje naši klienti velmi rychle přijali jako hlavní komunikační prostředí,” říká Martina Kouřilová ze Zákaznického centra společnosti CREAM. A proto chceme jeho funkčnost ještě prohloubit, pokračuje Kouřilová. Nově bude mít klient k dispozici online chat, pokud zadá požadavek vůči firmě, na přehledném „semaforu“ uvidí stav jeho řešení, vč. termínů, které jsou ze strany CREAM pevně nastaveny a interně sledovány. Stejně tak i pracovníci Zákaznického centra budu moct jednoduše s klientem rychle komunikovat.

Kvalita na prvním místě

V rámci online prostředí vznikne rovnocenné partnerství mezi nájemníkem a pronajímatelem, vč. zaznamenání historie. Zákaznické centrum stojí na straně klienta, a proto prohlubuje kvalitu poskytovaných služeb. „Zaznamenáváme každou reakci našich klientů, pozitivní a negativní, a každou z nich pravidelně vyhodnocujeme. Chceme budovat vztahy s našimi klienty a vzájemnou důvěru tak, aby i oni měli v nás, Zákaznické centrum, oporu a partnera zároveň a mohli se na nás spolehnout,” doplňuje Kouřilová.

Mohlo by vás zajímat
Zákaznické centrum i klientský portál stojí vždy na straně klientů

Skupina CREAM dokončila v České Lípě další investici

25.09.2020
Úspěšnou kolaudací prostor byla dokončena dvouletá rekonstrukce budovy na Berkově ulici v České Lípě. Na velmi frekventovaném místě památkově chráněného území města vzniklo v přízemí osm reprezentativních obchodních jednotek a v patrech šest luxusních bytů.