Kariéra

Staňte se členem našeho týmu!

Naším zájmem je získat správného člověka ve správný čas na správné místo! Všechny aktuálně volné pracovní pozice naleznete na této stránce. Pokud si myslíte, že některá z nabízených pozic odpovídá Vašim znalostem a zkušenostem, neváhejte a přihlaste se do výběrového řízení.

Kontaktní osoba

Mgr. Hana Dlabajová
Mgr. Hana Dlabajová
vedoucí personálního oddělení
+420 573 776 333
dlabajova@creamre.cz

Aktuální nabízené pozice

Provozní managerZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Nabízíme pozici provozního manažera, který bude mít na starosti řízení a odpovědnost za provoz našich nemovitostí – budovy Max32, House64 a 34. budovy. Nabízíme novou a rozhodně zajímavou a perspektivní práci, v centru Baťova areálu, která Vás může bavit a kde můžete využít všech svých zkušeností, ať se to týká provozu budov, obchodních a marketingovým aktivit či organizačních a komunikačních dovedností. Každá z nemovitostí má rovněž svou recepci, a poskytuje řadu dalších služeb našim klientům, které je potřebné zajistit tak, aby byl klient spokojený. A to vše je stručně řečeno součástí práce nového kolegy.

Co by mělo být ve Vašem repertoáru?

  • práce ve službách, komunikace s klienty
  • zkušenosti s provozem budov, bezesporu Vaše velká výhoda
  • výhodou budou i zkušenosti s obchodem, nejlépe v realitách – mít obchodního ducha 
  • umět vést a řídit – koordinovat práci svých kolegů, rozdělovat a kontrolovat jejich práci, jejich výsledky
  • mít komunikační a organizační schopnosti
  • mít příjemný vzhled a vystupování, umět nejenom slíbit, ale i vyřešit
  • výborná znalost MS Office (Word, Exel, PowerPoint)
  • a hlavně chuť, elán, a snahu se stále učit a zdokonalovat

Co budete mít na starosti?

  • řízení a odpovědnost za provoz (Max32, House 64, 34. budova)
  • zajištění a koordinaci všech činností spojených s provozem budov a jednotlivých recepcí i úklidů
  • komunikaci s obchodními manažery, se správci nemovitostí, kteří mají jednotlivé budovy po obchodní a technické stránce na starosti
  • tvorbu finančních, provozních a organizačních řádů nabízených služeb
  • tvorbu finančních plánů a rozpočtů spojených s provozem a službami, analýzu nákladů
  • komunikaci se zákazníky, zájemci i klienty, řešení konkrétních požadavků a stížnosti
  • analyzování přičiň provozních problémů, návrhy na jejich odstranění
  • spolupráci na vytvoření vize a cílů z hlediska obchodní strategie, možné vedení samostatných obchodních aktivit
  • koordinaci marketingových aktivit u svěřených nemovitostí
  • nastavení benefitního programu pro klienty, sledování a vyhodnocování jejich spokojenosti
  • komunikaci s vedením společnosti, s vedoucími manažery

 Proč byste měli být u nás spokojení?

  • dostatečný prostor pro seberealizaci, pro další profesní růst
  • možnost spoluvytvářet značku CREAM
  • nabízíme práci v příjemném, moderním prostředí - to je také důležité
  • účast na pořádaných akcích - třeba "Barumka"
  • máte možnost si zasportovat - nabízíme úterní sportovní odpoledne (volejbal, fotbálek), nebo členství ve Vita Sana Clubu - nejmodernějším Fitness ve Zlíně na MAX32
  • sick days, stravenky
  • a ostatní již osobně……

TĚŠÍME SE NA VÁS!!

Grafik/grafičkaZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Poohlížíš se po nové práci a orientuješ se na poli online i offline grafiky? Chceš pracovat v přátelském prostředí v marketingovém týmu? Tak třeba Ty budeš náš nový kolega/kolegyně!

Co by mělo být ve Tvém repertoáru?

-          základní znalost grafického software Adobe (Photoshop, Ilustrator, InDesign)

-          znalost přípravy podkladů do výroby (tiskové technologie, signamaking)

-          základní znalost technologií (tisk, řezaná reklama, digitální tisk)

-          pravidelná komunikace s výrobou – s dodavateli

-          praxe v grafickém studiu, reklamní agentuře, tiskárně vítána (grafik, DTP operátor, produkční)

-          zájem o obor, pracovní nasazení a časová flexibilita

-          samostatnost a důslednost

-          schopnost dotahovat věci do konce, ochota učit se

-          řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Proč bys měl být u nás spokojený?

-          dostatečný prostor pro seberealizaci, pro získání nových zkušeností

-          práce v areálu, práce v příjemném moderním prostředí

-          prostor pro uplatnění vlastních nápadů a jejich realizace

-          mladý, dynamický kolektiv

-          stravenky, sick days

-          balíček dalších zaměstnaneckých benefitů, když se Ti u nás zalíbí

 

 

Technik provozu nemovitostí BrnoBrno

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Pojďte s námi spravovat a udržovat nemovitosti, tak, aby naši klienti byli spokojení! Pojďte plnit naše plány a vize, a to vše na našich objektech, které Vám budou svěřeny do Vašeho portfolia. Hledáme člověka do týmu, hledáme člověka pro region Brno a okolí s místem pracoviště v Brně. Budete součástí technického týmu a budete komunikovat s kolegy v Brně, ale i ve Zlíně, kde máme administrativní zázemí, a kteří Vám budou pomáhat především v rámci Vaší adaptace.

 

Záleží na tom, co a jak děláme…..

Dopředu říkáme, že jsme dynamičtí, tlačíme na výsledky, chceme dělat práci lépe než ostatní. Musíte být v terénu, ale i v kanceláři, musíte plnit plán, který je již nastaven a zaměřit se na spokojenost našich klientů. Bez Vás to rozhodně nepůjde.

 

…ale také na tom, s kým to děláme!

Vítáme zkušeného kolegu se zapálením pro věc, který ví co je to správa objektů a péče o klienty. Který nečeká na zadání, ale umí si sám rozvrhnout svou práci! Nebráníme se ale ani mladému člověku, s technickým zaměřením, který se chce učit a pracovat na sobě a je rád za tuto příležitost.

 

Co bude Vaším úkolem?

-       správa majetku a budov – údržba nemovitostí, finanční, administrativní a technická správa

-       komunikace s klienty, řešení požadavků

-       příprava smluv s dodavateli služeb

-       evidence úkolů technické správy nemovitostí

-       správa požadavků obchodních partnerů, zpětná kontrola, spokojenost

-       asistence při zpracování ročních plánů

-       běžná administrativa

 

Co by mělo být ve Vašem repertoáru?

-          určitě technické zaměření

-          praxe se správou nemovitostí, či s prací ve stavebnictví – to je Vaše velká výhoda

-          dělat práci systematicky, být flexibilní

-          ovládat MS Office (Word, Exel, PowerPoint)

-          no a hlavně věci dotahovat do konce a mít chuť, elán a energii

 

Proč byste měl být u nás spokojený?

-          dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Váš další profesní růst

-          dobrý pocit ze své práce, z toho, že klienti jsou spokojení a mohou se na Vás obrátit

-          technické vybavení, včetně tabletu, a mobilního telefonu

-          služební vůz, možnost i pro soukromé účely

-          sick days

-          a když se Vám u nás bude líbit a budete mít výsledky, potom další z benefitů společnosti

  •  

Technik provozu nemovitostí - ZlínZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání, nejlépe technického směru
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Pojď s námi spravovat a udržovat nemovitosti, tak, aby naši klienti byli spokojení! Pojď plnit naše plány a vize, a to vše na vlastních objektech, které Ti budou svěřeny do Tvého portfolia. Hledáme člověka do týmu, hledáme člověka pro region Zlín. Budeš nejlépe znát naše nemovitosti, budeš nejvíce komunikovat s našimi klienty! Budeš se podílet na přípravě technických plánů – plán oprav, revizí, služeb i investic, a budeš za jejich plnění plně odpovědný. Oslovilo Tě to? Potom se přijď představit! Těšíme se na Tebe!

Záleží na tom, co a jak děláme…..

Dopředu říkáme, že to není jednoduché. Nemáš jednu nemovitost, ani jednoho klienta, a svůj čas i práci musíš dobře naplánovat. Tvá práce je hlavně v terénu, věnuješ se plánovaným investicím, opravám a službám a musíš řešit rovněž požadavky či havárie, se kterými se nepočítalo. Spolupracuješ s obchodními a projektovými manažery, ale i s kolegy z ostatních oddělení. 

Vítáme proto zkušeného kolegu se zapálením pro věc, který ví co je to správa objektů a péče o klienty. Který nečeká na zadání, ale umí si sám rozvrhnout svou práci. A kterého práce hlavně baví, a chce ji dělat co nejdlépe.

Co by mělo být ve Tvém repertoáru?

-          určitě technické zaměření
-          máš praxi se správou nemovitostí či s prodejem a pronájmem nemovitostí
-          děláš práci systematicky, jsi flexibilní
-          je na Tebe spolehnutí, pracuješ samostatně
-          ovládáš MS Office (Word, Exel, PowerPoint)
-          no a hlavně umíš věci dotahovat do konce a máš chuť se dál učit

Proč bys měl být u nás spokojený?

-          dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Tvůj další profesní růst
-          dobrý pocit ze své práce, a to není vůbec málo
-          technické vybavení, včetně tabletu, a mobilního telefonu
-          služební vůz
-          sick days

-          ….a ostatní už osobně

Technik provozu nemovitostí HKTýniště nad Orlicí

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Pojďte s námi spravovat a udržovat nemovitosti, tak, aby naši klienti byli spokojení! Pojďte plnit naše plány a vize, a to vše na našich objektech, které Vám budou svěřeny do Vašeho portfolia. Hledáme člověka do týmu, hledáme člověka pro region Hradec Králové a okolí s místem pracoviště v Týništi nad Orlicí. Budete součástí technického týmu a budete mít na starosti nemovitosti v Týništi nad Orlicí, Hradci Králové, Pardubicích, Poličce, a Tišnově.

 

Záleží na tom, co a jak děláme…..

Dopředu říkáme, že jsme dynamičtí, tlačíme na výsledky, chceme dělat práci lépe než ostatní. Musíte být v terénu, ale i v kanceláři, musíte plnit plán, který je již nastaven a zaměřit se na spokojenost našich klientů. Bez Vás to rozhodně nepůjde.

 

…ale také na tom, s kým to děláme!

Vítáme zkušeného kolegu se zapálením pro věc, který ví co je to správa objektů a péče o klienty. Který nečeká na zadání, ale umí si sám rozvrhnout svou práci! Nebráníme se ale ani mladému člověku, s technickým zaměřením, který se chce učit a pracovat na sobě a je rád za tuto příležitost.

 

Co bude Vaším úkolem?

-       správa majetku a budov – údržba nemovitostí, finanční, administrativní a technická správa

-       komunikace s klienty, řešení požadavků

-       příprava smluv s dodavateli služeb

-       evidence úkolů technické správy nemovitostí

-       správa požadavků obchodních partnerů, zpětná kontrola, spokojenost

-       asistence při zpracování ročních plánů

-       běžná administrativa

 

Co by mělo být ve Vašem repertoáru?

-          určitě technické zaměření

-          praxe se správou nemovitostí, či s prací ve stavebnictví – to je Vaše velká výhoda

-          dělat práci systematicky, být flexibilní

-          ovládat MS Office (Word, Exel, PowerPoint)

-          no a hlavně věci dotahovat do konce a mít chuť, elán a energii

 

Proč byste měl být u nás spokojený?

-          dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Váš další profesní růst

-          dobrý pocit ze své práce, z toho, že klienti jsou spokojení a mohou se na Vás obrátit

-          technické vybavení, včetně tabletu, a mobilního telefonu

-          služební vůz, možnost i pro soukromé účely

-          sick days

-          a když se Vám u nás bude líbit a budete mít výsledky, potom další z benefitů společnosti

Údržbář BrnoBrno

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: odborné vyučení bez maturity
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Hledáme parťáka do pracovní čety, který ví, co je to nemovitost a jak se o ni starat. Hledáme manuálně zručného kolegu, který zvládne rovněž běžné práce v rámci údržby a zajištění chodu budov. Bydlíš-li v rodinném domě, potom sám nejlépe víš, co všechno je potřeba zvládnout!

 

Budeš udržovat naše budovy, odstraňovat zjištěné závady při revizích a kontrolách, zajišťovat provoz a kontrolu vybraných zařízení.

Máš-li chuť pracovat, pracuješ-li samostatně a spolehlivě, potom se na Tebe těšíme!

 

Co požadujeme?

  • Odborné vyučení bez maturity
  • Samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly
  • Pečlivost a spolehlivost
  • Flexibilitu
  • Řidičský průkaz skupiny B

 

Výhodou:

  • Odbornou způsobilost v elektrotechnice, vyhláška 50/1978 Sb, §6
  • Odbornou způsobilost v oblasti vodo + topo + plyn
  • Praxe v údržbě budov

 

Jaká bude Tvá pracovní doba?

  • Pondělí až pátek od 6:00 do 15:00 hod. – hodinu máš na oběd

 

Zajímá Tě to, potom se ozvi!

  • Nabízíme stravenky
  • Sick days
  • Účast na firemních akcích

 

 

UklizečkaZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: odborné vyučení bez maturity
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Představ si práci v „Baťově areálu“. Práci spojenou s úklidem několika budov, které spravujeme, a kde musí být čistota a pořádek pro spokojenost našich klientů.

Představ si práci s pevnou pracovní dobou, která je vhodná pro všechny, i pro zdatné důchodkyně. Ostatní už Ti ukážeme na místě.

Zajímá Tě to? Potom se ozvi!

Co jsme ještě neřekli?

  • nabízíme stálý pracovní poměr, nebo práci na dohodu
  • je výhodou mít ŘP skupiny B – někdy je potřebné něco nakoupit, odvést,…
  • hledáme někoho spolehlivého, s citem pro pořádek, který se nebojí práce

Jaká bude Tvá pracovní doba?

pondělí až pátek od 5:00 do 14:00 hod. – hodinu máš na oběd

Co nabízíme?

  • 80,- Kč/hod. ve zkušební době
  • po zapracování až 100,- Kč/hod.
  • stravenky
  • sick days
  • pracovní oblečení

Manažer pro expanziZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Hledáme kolegu do našeho obchodního oddělení, nového člena týmu na pozici „manažer pro expanzi", který už teď se těší, že bude pracovat s námi! Koho vlastně hledáme? A jak to stručně říci? Někoho, kdo je hlavně vytrvalý, pracovitý, energický, umí pracovat efektivně, samostatně, a logicky přemýšlet!

Co Vás čeká?

Tlačíme na výsledky, jsme dynamičtí, chceme dělat práci dobře – nejlíp, jak to jde. Nebudete dobrým členem týmu, pokud se Vám nechce pracovat a nejste dobří. Právě u obchodu provázíte klienta od počátku do konce procesem pronájmu. Navrhujete individuální řešení, poskytujete péči po celou dobu nájemního vztahu, ověřujete spokojenost. A to není vždy jednoduché.

Co by mělo být ve Vašem repertoáru?

-          určitě obchodní zkušenosti, nejlépe v realitách, to je zajisté výhoda, ne podmínka

-          jednoznačně mít „obchodního ducha“, umění komunikace a prezentace

-          umět a nebát se oslovit, zaujmout, a přesvědčit

-          být časově flexibilní, cílevědomý a v oblasti realit především vytrvalý

-          vést si dokonalou databázi, evidovat všechny záznamy, a vracet se ke všem nesplněným úkolům

-          neodolatelná chuť k práci, dostatečná míra energie a ta správná odolnost vůči stresu (co Vás nezabije, to Vás posílí)

-          také ovládat MS Office (Word, Exel, PowerPoint)

-          no a hlavně umět věci dotahovat do konce, z chyb se poučit a příště být o to lepší

-          a také být aktivním řidičem, a hlavně chtít cestovat

A jaká bude Vaše konkrétní pracovní náplň, kterou Vám Váš kolega přichystal?

-          zpracovávat expanzní koncepty na jednotlivé nemovitosti společnosti CREAM

-          sledovat aktuální informace ohledně expanzních strategií jednotlivých firem

-          kompletní správa portfolia současných, ale i nových klientů

-          na denní bázi komunikovat s potenciálními nájemníky, jejich samostatné vyhledávání

-          připravovat podklady pro obchodní jednání a pro nabídková řízení

-          připravovat nájemní smlouvy

-          spolupracovat s technickým oddělením na přípravě a realizaci projektů

-          spolupracovat s marketingovým oddělením

-          poskytovat dobrý zákaznický servis – rychlé vyřizování požadavků klientů

-          komunikovat s vedením společnosti, s vedoucím oddělení a s obchodními manažery

-          respektovat firemní zásady a předávat potřebné informace

 

Za co budete také zodpovědní?

-          Za akviziční plán 2019, akviziční rozpočet a za předložené reporty

-          Za budování portfolia nových síťových nájemníků v rámci celé České republiky

 

Proč bys měl být u nás spokojený?

-          nabízíme dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Váš další profesní růst

-          tým dobrých lidí kolem Vás, co mají stejné pracovní problémy, ale i úspěchy

-          balíček benefitů, také 3 dny sick days

-          členství ve VitaSaně, abyste sportem a relaxem odpočinuli

TĚŠÍME SE NA VÁS!

Obchodní manažer BrnoBrno

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Ahoj obchodní manažere! Hledáme parťáka do týmu, hledáme kolegu pro region Brno. Někoho, kdo ví, co jsou reality, bude se věnovat stávajícím klientům a hledat pro neobsazené prostory nové. Neobejdeš se bez znalosti všech svěřených nemovitostí. Musíš znát jejich příběh, jejich historii,…..ale musíš znát taktéž své klienty, jejich příběhy, jejich záměry i problémy…..potom to bude fungovat!

Nejsi na to sám! Jsi součástí obchodního týmu, máš obchodní porady, kde můžeš sám prezentovat a analyzovat výsledky a navrhovat nová řešení. Budeš mít k dispozici další skvělé kolegy z ostatních oddělení, včetně marketingové podpory. Ostatní už je na Tobě!

Záleží na tom, jak to děláme…..

Dopředu říkáme, že tady není flákačka. Tlačíme na výsledky, jsme dynamičtí, chceme dělat práci dobře – nejlíp, jak to jde. Nebudeš dobrý obchodník od stolu, budeš výborný obchodník v terénu, který bude pracovat systematicky a vytrvale. Navíc Ti bude přidělen náš prioritní projekt – „Moravák“

….ale také na tom, jak to děláme!

Vítáme zkušeného kolegu, se zapálením pro věc, který dokáže nadchnout sebe, své kolegy, ale především své klienty. Který nečeká na zadání, ale umí si sám rozvrhnout svou práci. Vítáme obchodníka s praxí, s obchodním duchem, se snahou se prosadit a uspět.

Co by mělo být ve Tvém repertoáru?

  • obchodní zkušenosti, praxe alespoň 3 roky, nejlépe v realitách, a jednoznačně mít „obchodního ducha“
  • umět a nebát se oslovit, zaujmout, přesvědčit
  • být časově flexibilní, cílevědomý a v oblasti realit především vytrvalý, nenechat se odradit při prvním neúspěchu
  • dělat práci systematicky, umět oslovit ty správné budoucí klienty a mít cit pro reality
  • dokonalá databáze, evidence svých aktivit a jednání, opakovaná komunikace
  • péče o klienty, klient musí být přesvědčený, že jsi mu prospěšný
  • ovládat MS Office (Word, Exel, PowerPoint)
  • za volantem jsi jako doma
  • a stále se chceš učit

Proč bys měl být u nás pokojený?

  • dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Tvůj další profesní růst
  • tým dobrých lidí kolem sebe
  • motivační program pro obchodníky – každý měsíc „soutěžíš“ s kolegy
  • sick days
  • dress code
  • služební vůz, telefon, PC
  • účast na firemních akcích

No a ostatní si povíme…..

Stačí poslat CV a klidně napiš, proč se Ti to líbí….

 

HR administrátor/asistent(ka)Zlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici „HR administrátor/asistent“ se zaměřením na personální administrativu a asistenční služby. Hledáme energetického člověka, který rád komunikuje s lidmi, je spolehlivý, loajální a svou práci miluje. Hledáme člověka, který je systematický, zodpovědný a pozitivně přistupuje k práci a k řešení zadaných úkolů.

Vaším hlavním úkolem bude administrace spojená s personálními změnami v organizaci – aktualizace organizační struktury, telefonních seznamů, vnitřních norem organizace, nebo koordinace nástupních formalit spojených s adaptačním programem pro nové zaměstnance, včetně přípravy pracoviště, či vstupního školení. Uvítáme Vaši aktivitu při organizaci firemních akcí a firemních benefitů pro naše zaměstnance, včetně potřebné evidence a přehledu čerpání.

Z velké části se budete podílet také na náboru nových zaměstnanců, kdy budete připravovat samotnou inzerci, komunikovat s kandidáty a podílet se na dobré značce zaměstnavatele. Uvítáme proto ty z Vás, kteří mají zkušenosti s HR marketingem a jsou rovněž aktivní na sociálních sítích.

Vaše pracovní náplň bude zaměřena i na asistenční služby směrem k vedení společnosti, kromě HR aktivit budete mít na starosti rovněž program jednatele, chod sekretariátu, plánování a organizaci pracovních jednání, včetně přípravy podkladů a smluvní agendy, a další dokumentace.

Pro koho je pozice vhodná

V ideálním případě hledáme někoho, kdo má za sebou 2 a více let praktických zkušeností v oblasti personální administrativy, výhodou bude i zkušenost se samotným náborem či s prácí v programu Teamio. Rádi bychom přijali kolegu či kolegyni, který/á domýšlí a dotahuje věci do konce a umí se orientovat v pracovně právních vztazích a příslušné legislativě.

Hledáme ale klidně i člověka, který má zkušenosti s asistenčními službami a byl pravou rukou vedení společnosti, a přitom se chce učit a rozvíjet v oblasti HR.

Proč by Vás to mělo oslovit?

-       samostatná práce, prostor pro vlastní seberealizaci a možný profesní růst

-       rozmanitost práce, možnost se na spoustě věcí podílet – být partnerem

-       práce v Baťově areálu, práce v příjemném moderním prostředí

-       práce na samotném sekretariátu a HR oddělení, kde Vám nic neunikne

-       stravenky či sick days

-       vstupy na pořádané akce

-       členství ve Vita Sana Clubu – v nejmodernějším Fitness ve Zlíně

-       a ostatní už osobně….těším se, až se mi ozvete!

Fakturační údaje

CREAM Real Estate s.r.o
Nuselská 262/34
14000  Praha 4 - Nusle

Investiční fond

CREAM SICAV, a.s.
Nuselská 262/34
140 00  Praha 4 - Nusle
IČO: 28545320
DIČ: CZ28545320