Kariéra

Staňte se členem našeho týmu!

Naším zájmem je získat správného člověka ve správný čas na správné místo! Všechny aktuálně volné pracovní pozice naleznete na této stránce. Pokud si myslíte, že některá z nabízených pozic odpovídá Vašim znalostem a zkušenostem, neváhejte a přihlaste se do výběrového řízení.

Kontaktní osoba

Mgr. Hana Dlabajová
Mgr. Hana Dlabajová
vedoucí personálního oddělení
+420 573 776 333
dlabajova@creamre.cz

Aktuální nabízené pozice

Asistentka jednatele společnostiZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Hledáme asistentku jednatele - hledáme šéfovu pravou ruku!

Asistentku, která za svého nadřízeného myslí, která předvídá a věci řeší samostatně. Tu, která se za něj usměje, popř. zvedne prst. Tu, která Vám vyjasní nevyjasněné, vysvětlí nevysvětlené, dotáhne nedotažené. Šéf jí nemusí říkat co potřebuje, ona ví, co potřebuje!

Co by měla ještě umět?

Měla by svého šéfa dobře znát, měla by stejně přemýšlet. A hlavně, být ve všech ohledech loajální. A to určitě ne v tom, jakou kávu pije či kdy má dovolenou. Nabídnout šéfovi kávu, kterou má rád, či dotáhnout a podepsat všechny dokumety před jeho odjezdem by mělo být tím, co kolegové mohou, či v druhém případě musí vědět.

Jaká je ta pravá?

Ta, která svému šéfovi ušetří čas!

A jak to jde poznat?

Třeba tím, že kolegové chodí za ní, a ne za šéfem. Nebo tím, že šéf nechodí za nimi, ale za ní. A ona to už vyřeší!

A co bude součástí pracovní náplně konkrétněji?

  • Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
  • Plánování a organizace pracovních jednání, příprava podkladů
  • Smluvní agenda - zajištění podpisů smluv, plných mocí a další dokumentace
  • Osobní účast na poradách, příprava podkladů, zpracování zápisů, kontrola vyplývajících úkolů
  • Zpracování a vedení samostatných agend napříč všemi odděleními
  • Přehled nad výstupy oddělení, koordinace dílčích projektů
  • Spolupráce s marketingovým oddělením - příprava propagačním materiálů, eventů, benefitů pro klienty
  • Komunikace s veřejným i soukromým sektorem
  • Zajištění chodu a potřeb sekretariátu
  • Práce v interních systémech
  • Vyřizování telefonátů a korespondence
  • Ostatní podpůrné administrativní práce
  • ...a k tomu ta káva!

A proč by to mělo některé z Vás oslovit?

  • Samostatná práce, prostor pro vlastní seberealizaci a možný profesní růst
  • Rozmanitost práce, možnost o všem vědět, na spoustě věcí se podílet – prostě být partnerem, ne sekretářkou
  • Práce v areálu, v příjemném moderním prostředí, na samotném sekretariátu, kde Vám nic neunikne
  • a z benefitů samotných?
  • Vlastní kuchyňka
  • Stravenky či sick days
  • Vstupy na pořádané akce
  • Úterní sportovní odpoledne – třeba volejbal? V tělocvičně a s kolegy můžete vymyslet cokoli
  • Členství ve Vita Sana Clubu – v nejmodernějším Fitness ve Zlíně
  • a ostatní už osobně...těším se, že se mi ozvete!

 

Projektový manager - ZlínskoZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŚ, nebo VŠ vzdělání stavebního směru
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Hledáme nového kolegu na pozici projektového manažera pro investiční výstavbu, nejlépe Zlín a okolí, který dostane k realizaci přidělené projekty. Máš-li zkušenosti s řízením staveb, s koordinací stavebních prací a firem či se samotnou tvorbou plánu investic, potom jsi ten, koho hledáme. Čekají Tě zajímavé projekty a jejich realizace, za kterou budeš osobně zodpovědný.

 Co by mělo být Tvou výhodou:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
  • praxe v oboru, autorizace, znalost legislativy
  • podrobný přehled o stavebním trhu (dodavatelé, technologie, ceny)
  • iniciativa při řešení úkolů, schopnost rozhodovat a nést odpovědnost
  • vysoké pracovní nasazení, práce pod tlakem
  • samostatnost, zodpovědnost, dobré organizační schopnosti a komunikační dovednost a schopnost týmové práce
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
  • dobrá znalost programů RTS, AUTO/CAD
  • řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič, ochota cestovat

 Co budeš mít na starosti:

  • řízení přidělených investičních projektů - staveb
  • navrhování postupů přípravy a realizace
  • tvorba harmonogramů, jejich aktualizace a reportování
  • vypracování rozpočtů, odpovědnost za jejich čerpání v souladu s plánem, reporting
  • účast na kontrolních dnech
  • komunikace s dodavateli
  • příprava podkladů pro SOD, zpracování FA od dodavatelů, zpracování dokladů
  • běžná administrativa
  • účast na poradách ve Zlíně

 Proč bys měl být u nás spokojený?

  • zdravá a dynamická společnosti
  • dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Tvůj další profesní růst
  • služební auto, klidně i pro soukromé účely
  • technické vybavení, včetně tabletu, a mobilního telefonu
  • sick days
  • účast na firemních akcích
  • a ostatní už osobně

 

Technik provozu nemovitostí - ZlínZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání, nejlépe technického směru
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Pojď s námi spravovat a udržovat nemovitosti, tak, aby naši klienti byli spokojení! Pojď plnit naše plány a vize, a to vše na vlastních objektech, které Ti budou svěřeny do Tvého portfolia. Hledáme člověka do týmu, hledáme člověka pro region Zlín. Budeš nejlépe znát naše nemovitosti, budeš nejvíce komunikovat s našimi klienty! Budeš se podílet na přípravě technických plánů – plán oprav, revizí, služeb i investic, a budeš za jejich plnění plně odpovědný. Oslovilo Tě to? Potom se přijď představit! Těšíme se na Tebe!

Záleží na tom, co a jak děláme…..

Dopředu říkáme, že to není jednoduché. Nemáš jednu nemovitost, ani jednoho klienta, a svůj čas i práci musíš dobře naplánovat. Tvá práce je hlavně v terénu, věnuješ se plánovaným investicím, opravám a službám a musíš řešit rovněž požadavky či havárie, se kterými se nepočítalo. Spolupracuješ s obchodními a projektovými manažery, ale i s kolegy z ostatních oddělení. 

Vítáme proto zkušeného kolegu se zapálením pro věc, který ví co je to správa objektů a péče o klienty. Který nečeká na zadání, ale umí si sám rozvrhnout svou práci. A kterého práce hlavně baví, a chce ji dělat co nejdlépe.

Co by mělo být ve Tvém repertoáru?

-          určitě technické zaměření
-          máš praxi se správou nemovitostí či s prodejem a pronájmem nemovitostí
-          děláš práci systematicky, jsi flexibilní
-          je na Tebe spolehnutí, pracuješ samostatně
-          ovládáš MS Office (Word, Exel, PowerPoint)
-          no a hlavně umíš věci dotahovat do konce a máš chuť se dál učit

Proč bys měl být u nás spokojený?

-          dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Tvůj další profesní růst
-          dobrý pocit ze své práce, a to není vůbec málo
-          technické vybavení, včetně tabletu, a mobilního telefonu
-          služební vůz
-          sick days

-          ….a ostatní už osobně

UklizečkaZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: odborné vyučení bez maturity
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Představ si práci v „Baťově areálu“. Práci spojenou s úklidem několika budov, které spravujeme, a kde musí být čistota a pořádek pro spokojenost našich klientů.

Představ si práci s pevnou pracovní dobou, která je vhodná pro všechny, i pro zdatné důchodkyně. Ostatní už Ti ukážeme na místě.

Zajímá Tě to? Potom se ozvi!

Co jsme ještě neřekli?

  • nabízíme stálý pracovní poměr, nebo práci na dohodu
  • je výhodou mít ŘP skupiny B – někdy je potřebné něco nakoupit, odvést,…
  • hledáme někoho spolehlivého, s citem pro pořádek, který se nebojí práce

Jaká bude Tvá pracovní doba?

pondělí až pátek od 5:00 do 14:00 hod. – hodinu máš na oběd

Co nabízíme?

  • 80,- Kč/hod. ve zkušební době
  • po zapracování 100,- Kč/hod.
  • stravenky
  • sick days
  • pracovní oblečení

ÚdržbářZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Hledáme parťáka do pracovní čety, který ví, co je to nemovitost a jak se o ni starat. Hledáme manuálně zručného kolegu, který zvládne rovněž běžné práce v rámci údržby a zajištění chodu budov. Bydlíš-li v rodinném domě, potom sám nejlépe víš, co všechno je potřeba zvládnout!

Budeš udržovat naše budovy, odstraňovat zjištěné závady, zajišťovat provoz a kontrolu vybraných zařízení.

Máš-li chuť pracovat, pracuješ-li samostatně a spolehlivě, potom se na Tebe těšíme!

Požadujeme

odborné vyučení bez maturity
praxi v údržbě budov
výhodou může být odborná způsobilost v elektrotechnice, vyhláška 50/1978 Sb, §6
samostatnost a zodpovědnost za svěřené úkoly
pečlivost a spolehlivost
flexibilitu
řidičský průkaz skupiny B

Jaká bude Tvá pracovní doba?

pondělí až pátek od 6:00 do 15:00 hod. – hodinu máš na oběd

Nabízíme

  • dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Tvůj další profesní růst
  • mobilní telefon, stravenky
  • sick days
  • a případné další benefity, které firma nabízí

Provozní managerZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Nabízíme pozici provozního manažera, který bude mít na starosti řízení a odpovědnost za provoz našich nemovitostí – budovy Max32, House64 a 34. budovy. Nabízíme novou a rozhodně zajímavou a perspektivní práci, v centru Baťova areálu, která Vás může bavit a kde můžete využít všech svých zkušeností, ať se to týká provozu budov, obchodních a marketingovým aktivit či organizačních a komunikačních dovedností. Každá z nemovitostí má rovněž svou recepci, a poskytuje řadu dalších služeb našim klientům, které je potřebné zajistit tak, aby byl klient spokojený. A to vše je stručně řečeno součástí práce nového kolegy.

Co by mělo být ve Vašem repertoáru?

  • určitě zkušenosti s provozem budov, bezesporu Vaše velká výhoda, ale ne podmínka (člověk který chce, se naučí)
  • výhodou budou i zkušenosti s obchodem, nejlépe v realitách – mít obchodního ducha 
  • umět vést a řídit – koordinovat práci svých kolegů, rozdělovat a kontrolovat jejich práci, jejich výsledky
  • mít komunikační a organizační schopnosti
  • mít příjemný vzhled a vystupování, umět nejenom slíbit, ale i vyřešit
  • výborná znalost MS Office (Word, Exel, PowerPoint)
  • a hlavně chuť, elán, a snahu se stále učit a zdokonalovat

Co budete mít na starosti?

  • řízení a odpovědnost za provoz (Max32, House 64, 34. budova)
  • zajištění a koordinaci všech činností spojených s provozem budov a jednotlivých recepcí
  • komunikaci s obchodními manažery, se správci nemovitostí, kteří mají jednotlivé budovy po obchodní a technické stránce na starosti
  • tvorbu finančních, provozních a organizačních řádů nabízených služeb
  • tvorbu finančních plánů a rozpočtů spojených s provozem a službami, analýzu nákladů
  • komunikaci se zákazníky, zájemci i klienty, řešení konkrétních požadavků a stížnosti
  • analyzování přičiň provozních problémů, návrhy na jejich odstranění
  • spolupráci na vytvoření vize a cílů z hlediska obchodní strategie, možné vedení samostatných obchodních aktivit
  • koordinaci marketingových aktivit u svěřených nemovitostí
  • nastavení benefitního programu pro klienty, sledování a vyhodnocování jejich spokojenosti
  • komunikaci s vedením společnosti, s vedoucími manažery

 Proč byste měli být u nás spokojení?

  • dostatečný prostor pro seberealizaci, pro další profesní růst
  • možnost spoluvytvářet značku CREAM
  • nabízíme práci v příjemném, moderním prostředí - to je také důležité
  • účast na pořádaných akcích - třeba "Barumka"
  • máte možnost si zasportovat - nabízíme úterní sportovní odpoledne (volejbal, fotbálek), nebo členství ve Vita Sana Clubu - nejmodernějším Fitness ve Zlíně na MAX32
  • sick days, stravenky
  • a ostatní již osobně……

TĚŠÍME SE NA VÁS!!

Manažer správních řízeníZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ, nebo VŠ, nejlépe stavebního směru
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Hledáme nového kolegu na pozici manažera inženýrské činnosti, nejlépe Zlín a okolí, který bude mít na starosti vykonávání administrativních a organizačních činností pro oddělení investic a správních řízení.

Co by mělo být Tvou výhodou:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
  • zkušenost se správním řízením, s přípravou a realizací staveb
  • praxe v oboru, znalost legislativy
  • iniciativa při řešení úkolů, schopnost rozhodovat a nést odpovědnost
  • vysoké pracovní nasazení, práce pod tlakem
  • samostatnost, zodpovědnost, dobré organizační schopnosti a komunikační dovednost a schopnost týmové práce
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
  • řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič

Co budeš mít na starosti:

  • projednání příslušných druhů a stupňů projektové dokumentace s dotčenými orgány, vlastníky a správci infrastruktury
  • přípravu požadovaných smluv pro zahájení správního řízení
  • přípravu a podávání žádostí o vydání rozhodnutí, souhlasu či jiných úkonů správních orgánů, aktivní sledování a kontrolu příslušných správních řízení, zastupování investora v těchto řízeních
  • zadávání posudků, geometrických plánů, zpracování, projednání, uzavření smluv kupních, vklad do KN, práv odpovídajících věcnému břemeni, uzavírání smluv o zřízení VB
  • zajištění investorských činností, případně dalších úkonů v průběhu realizace stavby podle pokynů investora
  • zajištění kolaudace vůči příslušnému úřadu, kompletace potřebných dokladů a dokumentace
  • předání dokončené infrastruktury do správy a majetku příslušným správcům a vlastníkům inženýrských sítí a komunikací
  • průběžné vedení dokladové agendy příslušných projektů, předání projektové dokumentace a dokladů k archivaci
  • zpracování zápisů, evidence pracovních úkolů, kontrola plnění
  • evidence pošty a všech přijatých dokumentů, jejich zpracování, včetně týdenní sumarizace a reportu k vedení
  • plnění všech dalších úkolů, které svou povahou spadají do pracovního místa

Proč bys měl být u nás spokojený?

  • zdravá a dynamická společnosti
  • dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Tvůj další profesní růst
  • technické vybavení, mobilní telefon
  • sick days, možnost využít rámcovou smlouvu
  • účast na firemních akcích, na úterních sportovních aktivitách
  • …a ostatní už osobně

 

 

Obchodní manažer ZlínZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Hledáme kolegu, parťáka, nového obchodního manažera, a to pro region Zlín. Někoho, kdo ví, co jsou reality, který se bude věnovat stávajícím klientům a hledat pro neobsazené prostory nové.

Budete nabízet prodej? Ne, pronájem!

Budete pronajímat bytové jednotky? Ne, především komerční prostory!  

 

Neobejdete se bez znalosti všech svěřených nemovitostí. Musíte znát jejich příběh, jejich historii, …ale musíte znát taktéž své klienty, jejich požadavky, jejich problémy – a musíte je hlavně do našich prostorů najít a oslovit!

Budete součástí obchodního týmu, čekají Vás obchodní porady, kde budete sami prezentovat a analyzovat obchodní výsledky a navrhovat nová řešení. Budete mít k dispozici další skvělé kolegy z ostatních oddělení, včetně marketingové podpory a budete v komunikaci rovněž s technickým a investičním oddělením. A co víc? Soutěžíte s kolegy o nejlepší výsledky, a za to Vás čekají zajímavé benefity.

 

Záleží na tom, co a jak děláme…..

Dopředu říkáme, že to není jednoduché. Tlačíme na výsledky, jsme dynamičtí, chceme dělat práci dobře – nejlíp, jak to jde. Nebudete dobrým obchodníkem od stolu, budete výborným obchodníkem v terénu, který bude pracovat systematicky a vytrvale.

…..ale také na tom, s kým to děláme!

Hledáme zkušeného kolegu, se zapálením pro věc, který dokáže nadchnout sebe, své kolegy, ale především své klienty. Který je dokáže přesvědčit, a který se věnuje jejich požadavkům. Takhle nejlépe vzniká spolupráce a ten správný obchod! Nebudeme Vám říkat, co a kdy a jak dělat, očekáváme, že si umíte rozvrhnout svou práci a budete samostatní. Ale určitě Vám na začátku řekneme, jak na to a pomůžeme Vám!

Co by mělo být ve Vašem repertoáru?

  • určitě obchodní zkušenosti, nejlépe v realitách, a jednoznačně mít „obchodního ducha“
  • umět a nebát se oslovit, zaujmout, přesvědčit
  • být časově flexibilní, cílevědomý a v oblasti realit především vytrvalý, nenechat se odradit
  • dělat práci systematicky, umět oslovit ty správné budoucí klienty a mít cit pro reality
  • dále dokonalá databáze, evidence záznamů, opakovaná komunikace a péče o klienty
  • také ovládat MS Office (Word, Exel, PowerPoint)
  • no a hlavně umět věci dotahovat do konce, být energický a vytrvalý

Proč bys měl být u nás spokojený?

  • nabízíme dostatečný prostor pro seberealizaci, pro Váš další profesní růst
  • rovněž práci v areálu, práci v příjemném moderním prostředí
  • tým dobrých lidí kolem Tebe
  • sick days
  • členství ve VitaSaně, nebo účast na úterních sportovních akcích
  • a ostatní již osobně……

Technický ředitelZlín

Nástup: Ihned
Typ prac. poměru: Pracovní smlouva
Požadované vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou
Co říká CREAM Real Estate, s.r.o. o pozici:

Máte příležitost pomoci kolegům s vedením správy nemovitostí a s realizací projektů. Chceme zefektivnit práci a zkvalitnit naše služby. Potřebujeme člověka, který bude mít pod palcem technické oddělení, a který bude řídit technické správce a dohlížet na projekty naší investiční výstavby. Hledáme parťáka do týmu, který nebude klasickým manažerem, ale především skvělým koučem a parťákem, člověkem, který umí odvést stejnou práci, jako jeho kolegové.

Někoho, kdo ví, co jsou to reality, má technické a stavební zaměření a umí vést lidi. Někoho z regionu Zlín, ale nevylučujeme ani Brno. Jde o to, že zázemí a kancelář je ve Zlíně, přestože Vás služební cesty či jednání mimo region neminou. Neobejdete se bez znalosti všech svěřených nemovitostí a technického stavu budov. Musíte znát naši strategii a vize, sestavovat a plnit plány společnosti, navrhovat nová řešení a být inovátorem.

Dopředu říkáme, že to není jednoduché a že budete mít práce nad hlavu. Tlačíme na výsledky, jsme dynamičtí, chceme dělat práci dobře – nejlíp, jak to jde. A Vy musíte být lepší než Ti ostatní. Právě manažer má odpovědnost a zodpovídá ve svěřeném regionu za výsledky všech!

Pokud Vás to zajímá, máte zkušenosti, manažerské schopnosti a práce Vás především baví a naplňuje, potom se určitě ozvěte a můžeme to rozebrat! Už teď se těšíme, že Vás tato pozice zaujala a že budete chtít zjistit víc!

Co přesně bude Vašim úkolem?

  • budete řídit celé oddělení – vést, motivovat i hodnotit své podřízené
  • budete se věnovat správě nemovitostí, investiční výstavbě
  • budete odpovídat za všechny výsledky, za plnění plánů, harmonogram prací
  • budete zodpovědný za spokojenost našich klientů, za služby a pořádek na svěřených objektech
  • a co víc…čeká Vás hodně schůzek, hodně cestování, porady s vedením i s kolegy, prezentace výsledků celého oddělení

Co by mělo být rovněž ve Vašem repertoáru?

  • správa majetku a budov – údržba nemovitostí, finanční, administrativní a technická správa
  • zkušenosti s investiční výstavbou - development
  • vedení a řízení lidí, svým lidem se věnujete, dáváte jim zpětnou vazbu k jejich práci, umíte delegovat, motivovat, kontrolovat i hodnotit
  • jste časově flexibilní, energičtí, důslední - se zaměřením na výsledky
  • ovládáte MS Office (Word, Exel, PowerPoint)
  • chcete cestovat – nevadí Vám delší služební cesty
  • máte přirozené charisma

Co nabízíme?

  • dostatečný prostor pro seberealizaci
  • zdravou a dynamickou společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • nablýskaný služební vůz, telefon, tablet, notebook
  • sick days
  • účast na firemních akcích
  • úterní sportovní odpoledne (kolektiv slyší na fotbálek, či volejbal)
  • možnost členství ve VitaSaně – nejmodernějším fitku ve Zlíně
  • a další benefity

No a ostatní si povíme…..

Fakturační údaje

CREAM Real Estate s.r.o
Nuselská 262/34
14000  Praha 4 - Nusle

Investiční fond

CREAM SICAV, a.s.
Nuselská 262/34
140 00  Praha 4 - Nusle
IČO: 28545320
DIČ: CZ28545320