Klientský portál má nejen novou image, ale hlavně funkcionality

19.08.2020
Konec složitého klikání – nově klient vidí všechny důležité informace na první dobrou, ihned po přihlášení do klientského portálu. Kromě vzhledu je to nejvýraznější změna, kterou od začátku roku portál skupiny CREAM prošel.

Nové funkcionality pro klienty

„Velice pečlivě sledujeme zpětnou vazbu od našich klientů, proto jsme se rozhodli v portálu přistoupit k úpravě některých funkcionalit,“ říká Aleš Plachý, vedoucí Zákaznického centra CREAM, které má ve správě prostředí klientského portálu. Hned v úvodu klient vidí svou platební morálku a požadavky, které zaslal společnosti k řešení, vč. stavu jejich realizace. Další novinkou jsou personalizovaná upozornění zobrazovaná hned na úvodní straně. „Každý klient vidí jen ty informace, které se týkají nemovitosti, jejíž prostory využívá,“ pokračuje Plachý."Klientský portál se zároveň nově stává i archivem veškeré komunikace mezi nájemníkem a pronajímatelem. Kromě úplného přehledu faktur a jiných daňových dokladů, jsou zde nahrávány smlouvy, dodatky, zápisy z jednání, resp. veškeré dokumenty týkající se klienta a jiné interní komunikace. Zálohována je i historie online chatu.

 

Nastavení lhůt pro řešení každého požadavku

"Nejvíce změn zaznamenala sekce Požadavky. Pokud klient využívá prostory ve více nemovitostech, páruje se každý požadavek na ni. „Požadavek přijímáme bezodkladně a do 72 hodin v pracovní dny sdělujeme délku jeho řešení. Ta je nastavena podle náročnosti realizace od jednoho týdne u jednoduchých, převážně administrativních požadavků až po čtyři měsíce u stavebních prací. Kdykoli nám lze zanechat zprávu prostřednictvím komentáře přímo v detailu požadavku, přiložit libovolný soubor, fotografie a jiné dokumenty,“ dodává Martina Kouřilová s tím, že nově klient zároveň schvaluje i plnění požadavku a sám hodnotí kvalitu jeho řešení. „Pokud se ovšem klient nevyjádří do třech pracovních dní, je požadavek automaticky uzavřen Zákaznickým centrem,“ vysvětluje Kouřilová, jedna ze specialistek Zákaznického centra. CREAM si tak hlídá nejen kvalitu, ale také termíny řešení úkolů zadaných ze strany nájemníků.

Manuál, jak s portálem pracovat

"Veškeré změny klientského portálu, vč. nových funkcionalit, jsou popsány v manuálu, který je k dispozici jak v elektronické, tak i v tištěné podobě. V plánu jsou i návodná videa dostupná na Youtube. „Pokud se nám osvědčí užívání klientského portálu ze strany klientů, začneme pracovat i na mobilní aplikaci,“ uzavírá Kouřilová. Činnost Zákaznického centra skupiny CREAM, resp. klientského portálu, je plnohodnotně spuštěna od ledna letošního roku. Od té doby klienti zadali celkem 1 674 požadavků, z nichž 1 584 bylo již úspěšně vyřešeno. Do portfolia skupiny CREAM patří více než 100 nemovitostí v 62 městech České republiky, jejichž prostory aktuálně využívá 842 fyzických a právnických osob.

Mohlo by vás zajímat