Aktuality

Jak docílit obchodního úspěchu? My to víme!

Jak docílit obchodního úspěchu? My to víme!

27. únor 2019

Není toho mnoho, co potřebujete k dokonalému businessu. Základem je dobrá lokalita, promyšlené obchodní prostory a pár drobností navrch…

Obchodní prostor v centru
Pokud chcete získat hodně zákazníků, je třeba jim o sobě dát vědět. V případě, že máte obchodní plochy ve frekventované oblasti, máte z části vyhráno. Vhodná lokalita nemusí nutně znamenat centrum města s pěší zónou. Rozhodně je ale dobré být vidět. Samozřejmostí by měla být snadná dopravní dostupnost.

Přitažlivý design
Snad každému je jasné zcela zásadní role vzhledu prostor. Exteriér by měl už z dálky magneticky přitahovat potenciální zákazníky. Rozhodují zdánlivé detaily – velikost prosklených výkladců, barva omítky, reprezentativnost budovy a její okolí, snadnost otevírání vchodových dveří, přívětivost vstupní haly či recepce, vůně atd…

Budoucnost retailu
Britská nezávislá agentura IGD zveřejnila výsledky průzkumu „Trendy v retailu pro rok 2019“, který uskutečnila mezi řadou expertů. Z průzkumu vyplývá, že pro dobrý business je mimo jiné zásadní schopnost připravit zákazníkovi zážitek a nabídnout nadstandardní služby společně s kvalifikovanými zaměstnanci. Kdo chce uspět, měl by kromě moderních technologií vsadit i na lidskost. Odborníci doporučují více se zákazníky komunikovat, motivovat je dárky, nabízet v prodejnách relaxační zóny s kávou, dětské koutky apod. Nákup by měl probíhat v uvolněné až rodinné atmosféře. Právě na tyto skutečnosti je dobré myslet při výběru vhodných komerčních prostor.

Zážitek zůstává prioritou
Moderní nákupní prostory by měly být technicky vybavené tak, aby se v nich zákazníci cítili dobře a rádi se do nich vraceli. Toho lze docílit jak moderními technologiemi (klimatizace, placení kartou, reprodukovaná hudba, designové osvětlení, automat na kávu, voda gratis apod.), tak poskytnutím zážitku z nakupování. Zákazník by měl chtít přijít do prodejny už jen kvůli zážitku samotnému. Jde tedy opět o to nabídnout něco navíc, ideálně skvělý pocit. A s tím také souvisí nutnost příjemného a proškoleného personálu. Příjemný prodavač či skvělý tým servírek dokáže hotové zázraky.

Čím složitější tím horší
Ať už obchodujete s čímkoli, sázejte na jednoduchost. Podobně jako zákazníky nebaví složitě se proklikávat datově velkými a nepřehlednými e-shopy, nebaví je ani složité nákupy v terénu. Klienty odradí jakékoli komplikace a zdržení. Počínaje nemožností najít parkovací místo a konče frontou u pokladny. Nepříjemný dojem mají také z nepřehledně uspořádaného interiéru. Vsaďte na vizuální přehlednost a transparentnost.

Být originál
Za aktuální trend v retailu a instore designu považují odborníci individuální cílení na zákazníky, a to od personifikace po lokalizaci. Většina zákazníků už nechce mít to, co mají všichni ostatní, ale chce se vyjímat něčím jedinečným. Proto také stále více velkých společností nabízí služby na míru. Podobně, jako se již běžně peče pizza přímo v restauraci před očima zákazníků, nabízí některé kamenné prodejny služby tohoto druhu. Přímo v prodejně umí pro konkrétního jednotlivce vyšperkovat jeho nakoupené zboží výšivkou, šperkem, přívěskem či jakoukoli jinou značkou jedinečnosti.

Dokonalé retaily
Pro nastavení úspěšné obchodní a marketingové strategie je důležitá perfektní znalost cílové skupiny. Potřebujete znát, co Vaši klienti chtějí. Jakmile proměníte produkty a služby na míru životnímu stylu zákazníků, můžete vybudovat silnou značku. Skupina CREAM Vás v tom podpoří výběrem ideálních obchodních prostor. Aktuálně nabízíme obchodní prostory ve Zlíně, obchodní prostory v Brně, obchodní prostory v Chomutově, obchodní prostory v Přerově, obchodní prostory v Blansku, obchodní prostory v České Lípě, obchodní prostory v Litoměřicích, obchodní prostory v Šumperku, obchodní prostory v Ostravě, obchodní prostory v Kolíně, obchodní prostory v Roudnici nad Labem a obchodní prostory ve Veselí nad Moravou.

 
 
zpět